loading...
پاييزی
admin بازدید : 93 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

دستم نقاشی بلد نیست

 

اما

دلم

برایت

پر می کشد

***********

ندیدنت سخت است

ولی

همین که هستی

دنیایم زیباست

***********

پاییز را دوست دارم

فقط بخاطر بارانش 

برای شستن غمهایت.

پاییز تمام شد

برایت سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستانی را آرزومندم!!!!!

به راستی.....

اینجا

بی "تو "

باران هم بوی تشنگی می دهد

***********

تابوتم .....

فردا ازکوچه ات می گذرد

چشم مپوشان

این مرده

همان همان بود که بیمار تو بود

***********

در بهترین آرزوهایم

"تو "را جای دادم

تو هم "مرا "

در زیباترین دعاهایت یاد کن

***********

امتداد فاصله....

از اعتبار عاطفه نمی کاهد.

همیشه هستی....

همین حوالی !!!!!!!

 ***********

اندکی آن سو تر

جائیست

که یک دوست درآنجا دارم

هرکجا هست

به هر حال

به هر فکر

به هر کار

عزیز است برایم.....

خدایا تو خودت غرق سعادت دارش!!!!!!

***********

وقتی میگم دوستت دارم

نگو نظر لطفته

چون نظر لطفم نیست

نظر دلمه !!!!!

***********

من "ارگ بم " و خشت به خشتم متلاشی

تو " نقش جهان "هر وجبت ترمه و کاشی

در هر نفس این است دعایم همه ای ماه

در زیر و بم خاطره آزرده نباشی !!!!!!!!!

***********

نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو

چشم های خسته پر انتظارم مال تو

یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو

آرزویم هیچ ! قلب بی قرارم مال تو !!!

***********

من و دل هم نفسیم

با نفس خیال تو...

نفسم....

هم نفسم.....

هر نفسم فدای تو !!!!

***********

بی خیال عطرهای گرانقیمت.....

آدمها باید مثل تو بوی معرفت بدهند!!!!!

***********

کاش آید شب وصلی که طبیبم تو شوی

کش میشد همه شب خواب عجیبم تو شوی

روی سجاده عشقت به امید شب وصل

آنقدر گریه کنم تا که نصیبم تو شوی !!!!!

***********

مکانی برایت بهتر از دلم سراغ ندارم

تنگی اش را

به لطف خودت ببخش !!!!

***********

*قسمتی از متن موجود نیست*

*بقیه متن هم موجود نیست*

* اصلا متنی در کار نیست*

بهونه ایست ....

تا بدونی

بیادتم !!!!!!

***********

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 311
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 1,998
  • بازدید سال : 24,121
  • بازدید کلی : 408,137