loading...
پاييزی
admin بازدید : 67 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)

 

عشق من تو باش نه براي اينکه در اين دنياي بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنياي بزرگ تنهاييم تنها ترين باشي . ولنتاین مبارک

 

عشق شايد زود تو را عاشق و دلتنگ كند اما هرگز تو را سير نمي كند. روز ولنتاینت مبارک

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .ولنتاین مبارک

 

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم ... 
ولنتاینت مبارک گلم

 

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازواداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تورو نقاشی کنه،روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت . ولنتاین مبارک

 

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست 
عزیزم ولنتاین مبارک

 

 

مهم نیست ولنتاین یا سپندار مذگان 
هر دوبهانه اند برای اینکه به تو بگویم 
. 
. 
. 
. 
بی بهانه دوستت دارم

 

 

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است 
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن 
تا با تمام وجود به او بگوییم 
عشق من روزت مبارک

 

 

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه 
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

 

 

آري دوستي دو نيمه دارد نيمي از آن عشقي است که دل تو را بيقرار کرده است و نيمي ديگر آن محبتي است که در دل من مي تپد 
ولنتاین مبارک

 

 

عشق شايد زود تو را عاشق و دلتنگ كند اما هرگز تو را سير نمي كند. روز ولنتاینت مبارک

 

قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی 
ولنتاین مبارک

 

 

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند .

 

 

عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته به يادش باشي 
ولنتاینت مبارک عزیزم

 

 

با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم ... 
ولنتاین مبارک

 

شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد،غریبم، بی کسم،من دست غم ،غم دست من بوسد،ولنتاین مبارک

 

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم ! ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک!!!!

 

عشق تنها دلیل زندگی است ، ولنتاین مبارك .

 

تیک تاک ساعت فریاد مرگ ثانیه هاست، اما دوستی ها هیچ وقت نمیمیرند….. ولنتاین مبارک

 

واسه روز ولنتاین دوتا ستاره تقدیمت می کنم 
یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه
یه ستاره پر امید واسه هر کی تو رو دید
ولنتاین مبارک

 

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع ...اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری 
.
.
.
هر جا و با هر کسی باشی دوستت دارم ولنتایت مبارک

 

عربستان و بسیاری از کشورهای عربی فردا را ولنتاین اعلام کردند

 

 

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند .ولنتاین مبارک

 

به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاین ، مراسم دیدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجا میگردد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 311
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 1,888
  • بازدید سال : 24,011
  • بازدید کلی : 408,027