loading...
پاييزی
admin بازدید : 85 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

 

از تشيع جنازه پدر بزرگمون برميگشتيم عمم داشت خودشو از شدت ناراحتي ميکشت يکي بهش ميگه چقدر مدل موهات قشنگه يهو عمه صاف مي شينه ميگه تازه الان بهم ريخته است !!!!!!!!!!!!اينم عمه هست که ما داريم؟؟؟؟؟؟

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤ 

 

دختر خاله پروفسورمون تعريف ميکنه چند روز پيش داشتم از کلاس برميگشتم ديدم همه يه جوري نيگام ميکنن!چند بار خودمو ورانداز کردم ديدم مشکلي ندارم! تا بالاخره بعد نيم ساعت يه آقاي جووني اومد جلوم خيلي محترمانه گفت ببخشيد خانوم يه شيشه عينک دوديتون افتاده!آخه واقعاً اينا فک و فاميلن ما داريم؟؟؟

 

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤ 

 

بابام سر افطار خامه و عسل و تخم مرغ و کالباسو شيرو انگورو موزو کره و پنيرو سبزيو دلسترو خورده بعد شب اومده ميگه چرا من معده درد دارم؟! فرداش سر سفره ميگم پدر من همه رو با هم نخور معده درد ميگيري !! گفت کسي از تو نظر نخواست |: فک و فاميله داريم؟

 

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤ 

 

دختر عمم تازگي رفته تو کار چت. اومده ميگه آي يو ديه شما تو ياهو چيه؟؟اخه اينم دختر عمه هست که ما داريم؟؟؟

 

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤ 

 

دختر فاميلمون خير سرش رفته کلاس گريم.اونروز گير داده بيا دماغتو يکاري کنم بشه مثه دماغ عمليا. بعد که کارش تموم شده ميگم اين چيه خلاصه بزور با همون قيافه مارو برده مهموني هر کي مارو ديد يا ميگفت ا چرا دماغت باد کرده؟ يکي هم گفت ا همه صورتت شده دماغ! زندگيه داريم با اين فاميلا؟!!!

 

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤ 

 

چند روزه بابام گير داده که ميخوام دماغمو عمل کنم!!!مادرم شاکيه بدفرم به بابام ميگه: مارو مضحکه ي مردم نکن!!!بابامم انگار نه انگار ميگه من کاره خودمو ميکنم به بقيه کاري ندارم!!! مامانم بش ميگه بابا اصلا برو يه زنه ديگه بگير ولي اينکارو نکن!!! باباي مايکل جکسونه داريم؟

 

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤ 

 

به پسر خالم ميگم : خوب ، چشمتون روشن ، قدم نو رسيده مبارک ، خدا واستون نگهش داره برگشته ميگه : خيلي ممنون ، خدا رفتگان شما رو هم نگه داره !!! پسر خالست داريم؟؟!!! فک و فاميله داريم؟؟!!!

 

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤ 

 

چند وقت پيش داشتم خودمو تو ايينه نگاه مي كردم و كيف مي كردم به مامانم گفتم مامان لباي من به كي رفته گفت به شترمون.... مامانه داريم؟؟؟

 

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤ 

 

اين همه فک و فاميل داريم يکيشون افطار دعوتمون نميکنه از پشت اين کامپويتر بلد شيم ، از فيس بوک عقب بيوفيتم ، بعد فحششون بديم چرا دعوتمون کردين !!!! لامصبا سوتي هم نميدن ! اينم شد زندگي !؟!؟

 

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤ 

 

پسرخاله 5سالم خطاب به خالم: مامان؟ بابا خيلي بيشوره نه؟ خيلي بي فکره نه؟ آخه اصلا نميگه پسرم 5ســــــالـــــ? ?ـش شده...گوشي لازم داره لپ تاپ لازم داره...بابا خيلي خره نه؟اخه اينم پسرخاله هست که ما داريم؟؟؟؟؟

 

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤ 

 

نشستيم داريم فيلم اکشن ميبينيم يه دفه بابام يه لگد محکم بهم زد . ميگم چرا ميزني ، ميگه خواستم حس ال اي دي سه بعدي بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکني فک و فاميله داريم؟؟؟؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 311
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 147
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 1,981
  • بازدید سال : 24,104
  • بازدید کلی : 408,120