loading...
پاييزی
admin بازدید : 59 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

من نمی دانستم ، که سر انجام چه آید به سرم ؟

تو مرا خوب نگر ، شاید اینبار ببینی که تو را منتظرم !

.

.

.

.

سوز دلم نشنیدی و از بام قلبم پر زدی

رفتی تو از کوی من و بر قلب من خنجر زدی

من ماندم و یک کوله بار از خاطره در خاطرم

چشم انتظار بر درگهم شاید که روزی در زنی

.

.

.

.

تا کی در انتظار میگذاری به زاریم ؟

بازآی بعد از اینهمه چشم انتظاریم

.

.

.

.

مبادا نامی از عشق بر کوچه پس کوچه های قلبت بنویسی !!!

به جرم دوست داشتن محکوم به انتظار میشوی !

.

.

.

.

انتظار مثل دریا می مونه ، هر چقدر جلوتر میری عمیقتر میشه

.

.

.

.

اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست

بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست

دلم به خلوت تابوت رفت دلِ تنگم

ولی برای دل من مزار هم خوبست

.

.

.

.

به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت

من به این معجزه ایمان دارم

منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

.

.

.

.

انتظارت چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم

و تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی

.

.

.

.

امشب دلم از آمدنت سرشار است

فانوس به دست کوچه دیدار است

آنگونه تو را در انتظارم که اگر

این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است

.

.

.

.

 

دلتنگ مباش ، من قلبم را سایه بان دلت کردم و چشمانم را در انتظار دیدنت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 311
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 675
  • بازدید ماه : 1,824
  • بازدید سال : 23,947
  • بازدید کلی : 407,963