loading...
پاييزی
admin بازدید : 81 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

 

 

 

فال روزانه  29 / 10 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

 

 

امروز می توانید وارد یک رابطه عاشقانه جدید بشوید یا نوعی تعهد و وابستگی خاص به فردی که اکنون با او هستید، پیدا خواهید کرد. در هر دو حالت شاید حرارت عشق شما زیاد باشد اما این را نیز در نظر بگیرید که هر دو شما باید به یکدیگر فرصت فکر کردن هم بدهید. صمیمیت زیاد بسیار عالی است اما گاهی باعث می شود تا افراد نتوانند دیگر به رشد فردی خود فکر کنند و همه تصمیماتشان را بر رابطه دونفره خود محدود می کنند. این در طولانی مدت نتیجه خوبی ندارد. امروز از نظر عاطفی یکی از پرهیجان ترین روزها را در پیش دارید و به این نتیجه می رسید با شریک عاطفی خود چقدر تفاهم دارید. 

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

امروز از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار خواهید داشت و می توانید حجم زیادی کار انجام دهید. به همین دلیل، شاید بهتر باشد برخی از کارهای عقب افتاده خانه را انجام دهید. مثلا زیرزمین را مرتب و سازمان دهی کنید. البته خیلی هم به خود سخت نگیرید. فقط باید از انرژی های خوب امروز استفاده درستی داشته باشید. اگر به دنبال یافتن فردی رویاهای خود هستید تا عشق را با او تجربه کنید، امروز فرصت مناسبی برای یافتن اوست. در مهمانی های خانوادگی، دوستانه یا قرارهای دسته جمعی با دوستان می توانید فرد دلخواهتان را پیدا کنید. 

 

فال روزانه متولدین خرداد

 

 

صحبت صمیمانه با یک دوست یا شریک عاطفی باعث می شود تا احساس نزدیکی بیشتری به او پیدا کنید. شما بسیاری از اهداف و برنامه های آینده خود را بر اساس کمک و همراهی او بنا می کنید. هر دو هم برای محقق کردن آنها با هم تلاش خواهید کرد. امروز حس همکاری شما بسیار بالا است و می توانید ارتباط خوبی با بقیه داشته باشید. از انرژی های امروز استفاده کنید. امروز بهترین فرصت برای نمایش دادن میزان علاقه و توجه خود به فرد موردعلاقه تان است. این توجه را می توانید با یک مکالمه عاشقانه یا خریدن کادو به او نشان دهید. فقط دست روی دست نگذارید و از فرصت های جاری استفاده کنید. 

 

فال روزانه متولدین تیر

 

صحبت و حتی بحث کردن با دیگران باعث می شود تا ایده های جدید به مغزتان خطور کند و برای تحقق آنها برنامه ریزی هایی داشته باشید. این ایده ها ممکن است در زمینه کاری، مالی یا اجتماعی باشد. اطلاعات و مهارت های درونی شما نیز در این مسیر بسیار کک کننده هستند. البته خیلی با عجله همه چیز را پیش نبرید و درمورد برخی از افکار کمی دست نگه دارید. امروز نهایت توجه خود را به شریک عاطفی خود بدهید. حرف های او را بشنوید و نیازهایش را برآورده کنید. از هر بهانه ای برای نشان دادن عشق خود به او بهره بگیرید. امروز حالتان با عشق خوب است. از آن استفاده کنید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد

 

 

زندگی شما در ماه های گذشته فراز و فرودهای بسیاری داشته است و در موقعیت کاملا متفاوت از گذشته قرار گرفته اید. موفقیت و آینده خوب می تواند باعث شود تا به خود، شغل خود و مسایل مالی  دید بهتری پیدا کنید. از فرصت های امروز برای بررسی و تحلیل وضعیت کنونی خود بهره بگیرید و ببینید در کدام مسیر می توانید آینده بهتری برای خود رقم بزنید. امروز قدرت تحقق رویاهای خود را دارید. در زندگی عاشقانه خود نیز می توانید در کنار فرد دلخواه و موردعلاقه تان لحظه های شادی را تجربه کنید. برای خوشحالی او می توانید کارهایی انجام دهید که دوست دارد. به این ترتیب، به رابطه خود استحکام و صمیمیت بیشتری نیز می بخشید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

 

 

 

 

تا چند وقت گذشته به هیچ عنوان به مهارت های روحی خود توجه و اعتقادی نداشتید، اما امروز دیگر نمی تواند آنها را انکار کنید. پیش‌آگاهی یا تله‌پاتی با اطرافیان باعث می شود تا سرانجام باور کنید قدرت های روحی ویژه ای در وجود شما نهفته است. این مساله شاید از نظر منطقی کمی عجیب باشد اما واقعیت دارد. شما نیروی درونی برای انجام کارها دارید. ناخودآگاهتان را در آغوش بگیرید و آن را قبول داشته باشید. بهترین زمان برای یک جشن دونفره عالی، امروز است. البته در کنار دوستان مشترکتان نیز می توانید لحظه ها عالی را تجربه کنید اما با هم تنها بودن لطف دیگری دارد. با هم غذا درست کنید و در کنار هم از موسیقی و شام و فضای عاشقانه لذت ببرید. 

 

فال روزانه متولدین مهر

 

 

تکمیل یکی از اهداف بلندمدت باعث می شود تا امروز دست از کار بکشید و با خود فکر کنید برای آینده باید چه برنامه ای داشته باشید و چه نوع پروژه ای را دوباره از نو آغاز کنید! از اینکه کمی بلندپروازی کنید خیلی نترسید. شما به آن کمال درونی رسیده اید که بتوانید درست را از غلط تشخیص دهد و از موانع موجود، ناامید نشوید. با اعتماد به خود به جلو پیش بروید. اگر قصد دارید دل فرد دلخواهتان را ببرید و توجه او را به خود جلب کنید، یکی از بهترین فرصت ها امروز است. با جاذبه درونی که امروز دارید در فاز عاشقانه نابی قرار دارید که می توانید به بهترین شکل از آن بهره بگیرید. خودتان سرصحبت را با او باز کنید و شک نکنید که او استقبال خواهد کرد.  

 

فال روزانه متولدین آبان

 

 

پیشرفت کاری شما باعث می شود تا امروز به این فکر کنید در انتهای این پروژه باید چه کاری انجام دهید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید. شاید لازم باشد کمی به ذهن و جسم خود استراحت بدهید یا شاید خوب باشد بر دانش خود بیفزایید و آموزش ببینید. شما خیلی موافق استراحت نیستید و پیشرفت به جلو بیش از هرکار دیگری جذبتان می کند. اما هر برنامه ای در ذهن دارید را یادداشت کنید، لازم نیست همه آنها را با سرعت اجرایی کنید. با تحقیق و مطالعه بهترین مسیر برای پیشرفت بیشتر را انتخاب کنید. امروز با همه وجود می توانید به فرد موردعلاقه تان عشق بدهید و همین توجه و مهربانی را از او دریافت کنید. اما این علاقه را عملی و با کارهای جالب به او نشان بدهید. 

 

فال روزانه متولدین آذر

 

امروز به طور ناگهانی به موضوعی علاقه مند می شوید و همه فکر و ذهن شما را مشغول خود خواهد کرد. این فکر به قدری گسترده است که نمی توانید به راحتی به مسایل دیگر فکر کنید. باید به دنبال ایده های ناب باشید تا بهترین استفاده را از این موضوع ببرید. شاید مطالعه یا تحقیق در این مسیر تسریع کننده خوبی باشد. دنبال راهی باشید که شما را به موفقیت برساند. تا این اندازه سرد و بی تفاوت نباشید. شریک عاطفیتان می داند تا چه اندازه او را دوست دارید اما برای ثابت کردن آن و تاکید دوباره، کارهای جالب و عاشقانه انجام دهید. گاهی لازم است عشق به زبان بیان شود. یا شاید بتوانید به یک هدیه یا شام عاشقانه در یک رستوران خوب هم این ماموریت را انجام دهید. 

فال روزانه متولدین دی

 

 

 

 

امروز بیشتر ذهن خود را معطوف این می کنید که چطور درآمد بیشتری داشته باشید. هوشیاری درونی شما امروز بیش از روزهای گذشته است و با زیرکی می توانید همه جوانب را خوب بسنجید و بهترین مسیر برای موفقیت را پیدا کنید. در این مسیر می توانید از افراد قابل اعتماد کمک بگیرید. شما همیشه قدرت تمرکز بالایی دارید، امروز نیز آن را در بالاترین حد خواهید داشت. امروز با همه وجود و از صمیم قلب عشقتان را به فرد دلخواهتان نشان دهید. او شاید بداند که دوستش دارید، اما گاهی لازم است این مساله مطرح شود. یا با حرف های عاشقانه یا سوپرایزهای جالبی همچون کادو خریدن با رفتن به مکان های جالب توجه. 

 

فال روزانه متولدین بهمن

 

رویدادهای مختلف در زندگی شخصی یا اجتماعی شما حس عجیبی از زندگی به شما القا می کنند. تمایل پیدا می کنید تا سرنوشت و مهارت های درونی خود را زیر ذره بین ببرید. این حالت شما را به سمت برنامه ریزی برای پیشرفت بیشتر در آینده سوق می دهند و با مطالعه یا کمک دوستان می توانید سبک زندگی خود را مدیریت کنید و برای آن برنامه ریزی درست داشته باشید. اگر از مهارت های ناخوادآگاه خود استفاده کنید، می توانید به آینده بهتر امید بیشتری داشته باشید. از نظر عاشقی نیز بسیار نازک دل و لطیف خواهید بود. با شریک عاطفی خود فضایی عاشقانه به وجود بیاورید و از انرژی های فوق العاده عالی امروز برای تحکم بیشتر این عشق استفاده کنید.  

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

 

امروز افرادی از جماعت دوستان یا فامیل به خانه شما می آیند و در مورد داستان های عجیبی حرف می زنند که برایشان روی داده است. این حرف ها باعث می شود تا کمی در خود فرو روید و افکاری در همان زمینه در ذهن خود پرورش دهید. شاید حتی از تجربه های مشابهی که خود داشته اید نیز برای آنها بگویید. البته این حرف ها باعث می شود تا روح خود را پرورش دهید و در مسیر پیشرفت قرار بگیرید. عشق و عاطفه امروز نقش بسیار پررنگی در زندگی شما ایفا می کنند. شما و عشقتان هر دو با همه وجود به یکدیگر عشق می ورزید و از این همه انرژی مثبت نهایت لذت را می برید. برای این فرصت ها شکرگزار باشید تا برای همیشه ادامه داشته باشند. 

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 311
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 658
  • بازدید سال : 22,781
  • بازدید کلی : 406,797